Löpt!

I går blev det en härlig löprunda tillsammans med en kompis. Vi har just påbörjat vår väg mot..... ett än sålänge top-secret mål! Men nu är vi på G!!!!

Sen avslutade vi kvällen med ett besök på ett av stadens uteställen.... ett cover-band vi gillar spelade där. Och de var jätte bra och det var kanon-ös till allt frå AC/DC, Rolling Stones, Proud Mary till 800 grader och Sven-Ingvars.
Härligt att shaka loss!!!!

MEN.... drabbades en kort stund när vi kom in i lokalen av en väldig dinosauriekänsla........ Alltså man börjar ju undra om man tillhör en utrotningshotad art när man är närmare (hysteriskt närma) 40! 90 % av folket var inte en dag över 21! Och så vi då...... Ja, kära nån! Men vi bestämde oss raskt för att inte drabbas av "självuppfyllande profetior" utan skakade av oss dinosauriekostymen och körde järnet=))) Det går ju inte att smyga runt längs väggarna och tänka "skit vad alla är unga här"! Mannen och jag vågades oss till och med in på "de ungas dansgolv" där det pumpades hysterisk disco - och SÅÅÅ KUL DET ÄR ATT DANSA! Jag gillar ju all typ av dans men detta är något alldeles speciellt. Hjälp vart går vi om 5 år??? Tur mannen är lite yngre - jag får låtsas att han är min toy-boy. hihi!

Kommentarer
Postat av: Socrate

Ja - välkommen i dinosaurieklubben. Men har du nånsin sett en ickedansant dinosaurie? De dansar allra bäst - vilka skulle annars kunna göra det, som inte upplevt Saturday Night Fever, BeeGees och liknande? Nu kan man inte tala om vecka/-or kvar ens. WOW va kul!
Ha en skön sista 40-minus-vecka.

Vännen Socrate

2007-11-19 @ 01:39:49
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Borthy

Man får helt enkelt tänka bort att man skulle kunna vara mamma till dem och bara ha kul i stället! Jag tänker då rakt inte gå och dö än, jag ska dansa jäkligt länge till! Kör hårt mot nya målet! kram

2007-11-21 @ 17:11:49
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0