här är jag!

Oj vad tiden rusar! Det har varit en hektisk vecka! Men tiden går fort när man har roligt!
I torsdags var det lucia för hela slanten. Först på dagis - sött som socker var det=) Och sen bar det av till skolan där lillkillen var med i skolans lill-lucia tåg. Där var det mycket skönsång och vackert. Inte ett öga torrt. Dramatik blev det också när en av tärnorna i det stora luciatåget svimmade. Stackarn! Men det är lätt att bli snurrig när man ska stå blixtstilla och dessutom andas över ett stearinljus. Men hon hämtade sig snabbt och gjorde sig inte illa.

Sen har jag avverkat julbord nummer två. På Asa herrgård. Oj vad fint det var och vilken god mat! Och efterrättsbordet var ett helt efterrättsrum i den gyllene salen! WOW! I foajén hängde dessutom den här coola granen! (Den var inte så suddig i verkligheten)

image25

Och igår hade jag tjejfest hemma med mina kompisar. Det blev mat, vin, prat och Rappakalja spel och mycket asgarv! Härligt! Dessutom åts det måååååånga skumtomtar. Serverade en glöggmartini som jag hittade recept till på TV4 - Leilas kök - mumma mumma! Recept här!

Klurar lite på om jag ska "pimpa" min sida lite. Har två bra coacher i Junitjejen och Borthy........men jag ska väl försöka lite själv först=) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0