maskeradrapport

Oj vilken kul fest det blev i går! Får genast erkänna att jag inte lyckades få till någon bild på oss! Som vanligt hamnade mannen och jag i tidsnöd och fick cykla i il-fart för att komma i tid.
Tack för alla tips om utklädningsobjekt! Dock slutade vi som ett svart hål i rymden (jag) och mannen klädde ut sig till löpare. Vilket många tyckte var hemskt roligt. "Du ser ju ut som du brukar" var en av många kommentarer. En stor skillnad var dock innehållet i sportdrycksflaskorna.....tror inte vi tänker anamma dessa drycker vid våra långlöpningar.....haha.
Många roliga gäster var det kizz och hippies och en och annan dracula. Var roligt att se att så många hade gått inför det så mycket! God mat fick vi och sedan dansade vi. MYCKET!!! Åh vad roligt det är att dansa!!! Det blev båda disco o bugg o foxtrot o lite salsa. Dansade ihop 9000 steg!!!! I pumps!!! Fötterna fullkomligt "skrek" åt mig att de skulle få komma ur dessa tortyrkammare men jag svarade lungt "blir inget med! Så sällan som ni utsätts för detta så BIT ihop". Man skulle dansa mer!!!

Vid midnatt cyklade vi hemåt igen och sen var det ju hur gott som helst att man fick skruva tillbaka klockan! Detta innebar att vi la oss 20 över 11. Kändes ju helt ok. Var på plats i simhallen 08:30 idag pigg och alert och mådde som en prinsessa ......ja inte mina fötter då kanske. Men de har haft en behaglig tillvara i gympaskor hela dagen så nu är de så gott som återställda!

Kommentarer
Postat av: Socrate

Läckert att klä ut sig "som vanligt" .

Skön inställning till det där med maskerad.



Ha't gott säger vännen Socrate

2008-10-30 @ 00:33:41
URL: http://socrate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0