Min man = hjälte!

I natt väcktes vi av en av storpojkarna (12 snart 13...herregud vad tiden går) som meddelade att han kräkts....i sängen.... Och innan jag ens hann svinga mina ben över sängkanten var mannen i badrummet och hämtade hink och skurutrustning. Vilken hjälte!!!! Eller hur!!??? Det visade sig sedan att sonen kräkts vid sängen.....vilket ju underlättade det hela lite. Asjobbigt och läbbigt med kräk i en säng...... tycker jag! Min uppgift i natt blev endast att eftertorka allt med ytdesinficering, är lite nojig mot kräksjuka. Har till exempel handsprit i min väska....lite hysteriskt eller hur?! Det har inte blivit något mer kräkande men däremot 38,7 i feber och ont i hela kroppen. Usch, stackarn - han är inte alls pigg.

Tack för alla positiva komentarer om min bloggpimping! Har allt att tacka Junitjej och Borthy som fick mig att våga och lämnade mycket pedagogiska tips. Och sedan Webkockens utmärkta designsida! Där, mina vänner, är det lätt att fastna och prova smått och gott. Ni ska höra hur min hjälte till man suckar och frustar över att behöva konkurrera med en dator om min tid......hihi. Men kika in på designsidan och börja testa - mycket lätt förståeligt.....det mesta i alla fall=)

Kommentarer
Postat av: Socrate

Kräk i sängen = Drömtillvaron! Man har ju enorm erfarenhet efter 4 barn och massa kräksjukor. Har inga problem med att ta hand om sånt men kul är det jutte...Kan nån tycka att sånt är kul? Men med de EGNA barnen fixar man ALLT ! Tror inte jag skulle haft så lätt för andras...

SIDAN ÄR SNYGG - SÅ VAR NÖJD !

HAPPY HELG önskar Socrate

2008-01-05 @ 12:12:45
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vad gullig du är, som nämnt mig i inlägget!!!!

2008-01-05 @ 15:54:37
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Borthy

Jag säger som Junitjej, vad gullig du är som nämnt mig i inlägget!
Jag tycker du ska vara rädd om din gubbe. Både städar kräkning och stöter på dig dagligen samt joggar med dig! Han verkar för bra för att vara sann!
Men du, var får du starkvarorna i från? Jag menar är det normalt att ha det hemma? Har du det dolt i coca-colaflaskor??? Kram

2008-01-05 @ 21:21:28
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: amonym

junitjej och borthy - tycker ni är gulliga som har inspirerat och hjälpt mig att börja(våga) testa något som jag trodde endast hackers höll på med=)
Starkvaror har jag alltid hemma=) Man måste ju vara redo!!!! Brukar ha det i små bruna papperspåsar haha! Nä men i en liten söt vit flaska som det står alcogel på - och försöker i det längsta undvika att dricka det hihi
kram på er

2008-01-05 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0