lååååångpassrekord!

Idag slog vi rekord. Vi kutade i 2 timmar och  48 minuter!!! Vet inte riktigt hur långt det var, ska mäta upp det i morgon. Men vi bör ha kommit upp i 24-25 km. Vi sprang från hemifrån till M-bäck på lite kringelikrok vägar för att slippa stora vägen. Omgivningarna bjöd som vanligt på en massa att upptäcka. Vitsippor, blåsippor, tussilago, backsippor, katter på stenrösen och skällande hundar och inte att förglömma gödselspridning på åkrarna!
Nu vill mina ömma ben få massage! Ska se om jag kan snika till mig det i denna sena timme=)

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh fy! Att springa i nästan tre timmar! Jag är full av beundran!

2008-04-28 @ 20:13:30
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Socrate

Ä ni från vettet eller från Nässjö eller båda?
Respekt säger jag bara! 168 minuter! WOW!


Imp Imp Imp!
säger Socrate

2008-04-28 @ 22:46:35
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0