Träning

Låååååg blogg aktivitet.....men livet in real life pågår för fullt och är just nu härligt o innehållsrikt!

Tänkte skriva några rader om träningen. Jag har inte sprungit något på tre veckor.....och det är tråkigt tycker jag. Har ont i en hälsena....och det är segt. Bestämde mig för att inte springa alls tills det går över. Vill försöka tänka långsiktigt och kunna springa sen. Nu har jag då inte kutat på 3 veckor och hälsenan är ytte pytte lite bättre. Trodde nog att det skulle räcka med 3 veckor men får nog ge det en vecka till. Men nu är kroppen SUGEN!!! Vill springa!!!!
Har försökt träna lite annat och det är riktigt roligt. Cyklat ute, varit på spinning (skit kul!), gympat (också himla kul!), simmat och så har jag kört rätt intensivt med styrketräning. Sit-ups, armhävningar och sånt på hemmaplan. Och det har gett resultat! Har blivit starkare och "fastare" - trevligt tycker jag! Så det tänker jag fortsätta med. Och nästa vecka börjar yogan....och sen kanske, kanske jag ska våga ge mig på lite löpning.

...och så får vi väl se när det blir blogg inlägg nästa gång...

Kommentarer
Postat av: Borthy

Du är otrolig med träningen! Superduktig! Tråkigt dock med senan. Spinning har jag aldrig provat...får för mig att det gör ont i ....nedtill? Vad är det som är kul (som alla säger) med spinning?

2009-09-13 @ 02:28:20
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0