Stockholm Marathon

Fäääääääädig!!!!!

Så gott det är att komma i mål och sluta att springa!!! Det tog lite längre tid i år 5 timmar o 11 minuter. Det var lite motigt mot slutet och det blev en hjärnans kamp över krampande ben. Och bitvis var det mycket  VARMT! Men det gick! Vi tog oss i mål! Gôtt!!!!



Här är vi nöjda o glad med våra medlaljer!



Hela mara-gänget.

Får se om jag får in lite fler bilder från själva springandet också. De befinner sig i andra kameran påväg hem mot småland. Jag ska vara kvar tills imorgon och gå på konferens.

Super grattis till Jennie som brukar kika in här ibland. Kanonbra jobbat!!!!

Nu ska jag ut och se om jag kan få till lite shopping här i huvudstaden=) Det går inte fort framåt och lite stappligt är det men det känns KANON!!!

Kommentarer
Postat av: vonnaponna

Men himmel vad du är duktig.

Jättegrattiskram!

2009-05-31 @ 22:34:23
URL: http://http://vonnisponnis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0