Löpningens baksida - pass nr 60


Fy 17! Igår sprang vi ett tre timmars pass.

Så här snygga var vi efter 13 km.


Här gick vi in för depåstopp efter 19 km.....inte lika kul nu. Jag älskar dessutom att ha keps........får ju värsta Harpo-frisyren med en massa fluff under kepskanten. Här stod mannen med banan och saltgurka - gott.

Vi förflyttade oss 26,7 km (vad bra att kompisen har en värsting klocka som kan allt). Var duktigt less på att springa efter det kan jag lova. Det handlar väldigt lite om fysisk kapacitet på slutet "it's all in the head".......tur vi är två. För annars hade jag nog slängt skorna i sjön på slutet och skitit i alltihopa. Men början av rundan var fantastisk. Vi sprang på en liten härligt skogsväg i en underbar trollskog. Ljuvligt! Lite för mycket backar runt om här. Och med facit i hand skulle vi nog promenerat någon av de brantaste. Det sliter att dra på sig mjölksyra när man ska hålla på ett tag. Det som hände efter gårdagens mastodont pass var att magen la av. Eller ska vi säga att den blev hyperaktiv.....det beskriver nog mer det faktum som försiggått här i natt......hua! Helt sketslut idag. Att gå till jobbet fanns inte på kartan. Gud vad bra det är att motionera! Man blir så pigg o stark.....haha!
Jaha detta var pass nr 60 - känns ju fint att veta att den 30 maj ska vi klämma ytterligare nästan 2 timmars löpning.....men sen sen ska jag bli en normal-motionär igen.


Kommentarer
Postat av: christel

Men saltgurka?

Säker på din kost?

2009-05-11 @ 21:38:54
URL: http://kottenliv.blogspot.com
Postat av: Fia

Så där trött brukar jag se ut efter 3-4 km...

2009-05-12 @ 09:49:20
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Så duktig du är med allt löpande!



Jag vill uppmärksamma dig på att min länk inte stämmer hos dig. Min adress är numera: http://junitjejen.se

2009-05-12 @ 20:29:55
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0