Livstecken

Mitt liv senaste tiden:







Förra helgen när de stora killarna for till Stockholm så körde jag och mannen värsta renoveringsruset i deras TV-rum. Nytt golv, nya tapeter och färg. Tyvärr har jag missat att fota när allt blev klart..... Men snyggt blev det. Och jädrans vad vi slet för att bli färdiga i tid! Och  så spännande det är att ha ett snart 100 år gammalt hus! 90 graders vinklar och sånt krafs var inte uppfunnet då!

Just nu ligger jag på hotell i Örebro. Är på jobbkonferens. Hjärnan är helt tjocksmock just nu.....för mycket fakta på för kort tid avslutat med rödvin.....

Men har ett kanonfint hotellrum. Stoooort! Så nu ska jag lägga mig alldeles ensammen i en jättesäng och skramla....svårt att sova utan mannen med stort M bakom.....men med tanke på att vi åkte klockan 05:20 hemifrån så borde jag nog slockna alldeles snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0