pausrapport

Livet rullar på även om det är bloggpaus. Så vad händer här då? Är inne på sista semesterveckan som ska avnjutas tillsammans med mor och dotter i Finland. Vi åker med kvällsfärjan idag. Hemresa på fredag. Ska bli kul och lite mysigt med en minisemester. Mini=bara dottern och jag. Tänk vad mycket plats vi kommer att ha i bilen!!!!
Yngsta sonen är på gympa läger i Hällevik i Blekinge. Detta är något han längtat efter hela sommaren. Dock blev det lite tuff start.....det var lite läskigt att vara helt själv .....utan mamma och pappa och syskon. Så telefonen gick varm igår från den lille vännen som var lite orolig. Men efter sju igår fick vi inga samtal och har inte hört ett pip sen dess. Sååååå förmodligen så har allt lugnat sig och han har funnit sig till rätta. Hittat några kompisar och lärt känna lite ledare. Eller så har telefonen stendött av överansträngning......

Får väl rapportera lite från träningsstatus också. Har varit duktig och varit på Friskis o svettis utegympa i Jönköping! Och badat i Vättern efteråt. Härligt med bad i 17 grader=) Har hållt igång och sprungit minst 2 ggr per vecka och fått till ett litet lagom långpass på 13 km också. Denna vecka tar jag nog träningsuppehåll och ägnar mig åt promenader på finska landsbygden varvat med bastubad och något gott att dricka.

Kommentarer
Postat av: Socrate

Hallå och hej. Ett tag sen nu...har även jag haft bloggtorka med ett inlägg i månaden eller så...

Kan även läsa in i framtiden så i ditt nästa inlägg läser jag att ni är i mormors stuga i Finland och den har man ju hört talas om.

Skönt att höra att ni har det gott.

Ha de - vi hörs hojtar vännen Soc (medan han i bakgrunden har Anders Lundin och Allsång på Skansen på, på kökslilleputt-fast-tjockis-TV'n)

2009-08-04 @ 20:32:36
URL: http://socrate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0