Lite shopping!

Idag har de stora killarna och jag varit på staden och handlat för deras julklappspresentkort!

Så här snygga blev de (ja, de var ju snygga innan också!!!)

 
(spana in telefonen! Vår gamla (nya) dog så vi fick ta fram ett riktigt gammalt vrak, trogen gammal vän med nummerskiva.....coolt tycker barnen)

Extra snygga i ett grynigt mobilfoto=) Hursomhelst det blev jeans, t-shirts, mössa och en huvtröja totalt. Och två nöjda gossar. Och en mycket nöjd mamma som dessutom blev bjuden på fika (efter lite påtryckning...hehe!)

När vi kom hem så städades julen ut! Skönt! Lika mysigt som det är att pynta lika skönt är det när man får städa bort allt!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad kul att få shoppa lite. Och om det inbegriper en fika med barnen är det extra trevligt.

Det var länge sedan jag såg en telefon med nummerskiva. Jag tycker faktiskt också att det är lite coolt.

2009-01-12 @ 19:31:10
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Borthy

Trevligt att få se en bild från ditt liv, det gillar jag! Telefonen är grym! Vet ungarna hur mn slår nummret på en sådan? :-D

2009-01-13 @ 03:35:41
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0