kurs igen!

Nu är jag på kurs igen! Jo, jag har jobbat lite innan idag=) Har anlänt till Karlstad för en stund sen och installerat mig på hotellet. Rummet är så litet, så litet, som en liten kabyss. Men allt man behöver finns och det är fräscht på alla sett. Längtar efter hotellfrukost! Hur härligt är det inte med hotellfrukost. Och jag ska vara här till torsdag! Lyckliga jag!
Ser verkligen fram mot denna utbildning som är en fördjupning i det jag gjort tidigare inom lösningsfokuserat arbetssätt. Kommer att bli intressanta dagar men förmodligen är jag väl helt slut sen. Jobbigt med mycket intryck och input och i regel väldigt mycket stillasittande...... Det brukar bli mycket att processa i  skallen=) Sen brukar jag har lite svårt för att sova helt ensam.......saknar att krypa in till M.......

I morgon har jag dessutom bokat en löpardejt! Herregud ska ut och springa med en total främling......man dessutom! Hittade denna löparvän via sajten där jag registrerar mina löppass. www.jogg.se  Eller rättare sagt jag hittade en av de löprundor han lagt ut och fick sällskap på köpet. Inte kan väl en person som tränar för marathon vara oseriös och opålitlig!? Eller hur!? Jag har lovat mannen och löparkompisarna att fota honom innan vi ger oss ut och mms:a till dem så att de vet hur han ser ut....i fall jag försvinner. Usch inget att skoja om i egentligen......

Dags att sova!
Ska bara blogg ifatt min marathonträning också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0