Tillbaka i vardagen

Och så var man tillbaka i vardagen och på jobbet! Och snabbt gick det! Hyperdrive rätt in "skynda, skynda"! Usch sicken tråkig morsa man blev direkt idag. Men jag får skylla mig själv. (Stackars barn.....) Snoozade på tok förlänge.....och positiv som man är så tänkte jag "eftersom mannen fortfarande ligger kvar så tar vi nog sällskap idag" (någon mer än jag som driver på barnen). Men så var det inte. Han längtade det till jobbet och drog med 6:40 bussen....... I morgon då ska jag minsann kliva upp i tid! Hade dessutom noll koll på mina grejor idag....... var är min jobbmobil? Var är min plånbok? Vem ska man frågan när man är 41 år? Duger ju inte och ringa mamma så tidigt på morgonen.....suck! Men i månn då har jag koll=)

Nu ska jag titta lite på fjällenbilderna innan jag hugger i och arbetar. Drömma mig bort till en solig backe en stund.......

Kommentarer
Postat av: Fia

Det brukar nästan kännas overkligt att vara tillbaka i vardagen igen efter en härlig semester. Det känns nästan som om man har inbillat sig att man var borta.

2009-02-19 @ 19:35:28
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0