Karlstad och marathonträning nr 53

Och så var jag i Karlstad igen. Och idag har solen skinit också! Har provat att skicka bilder via mms från mobilen.....glömde sladden till datorn och datorn är inte utrustad med bluetooth. Får väl se om de dyker upp här.....

Förra gången jag var här så bodde jag i ett yttepytte litet rum denna gång är rummet som en hel sal! Och ena väggen pryds av gigantiska porträtt av tidigare ägare. Strama farbröder som blicka ner på mig där jag ligger ensam och skramlar i en gigantisk säng.....hoppas de inte spökar!

Fick till en härlig löprunda i solen längs vattnet! Det är så vacker här! Och platt=) Och vindstilla var det också idag!

Kommentarer
Postat av: kotten christel

Jag är stum av beundran, själv har jag inte sprungit en meter på flera år =O

2009-04-21 @ 22:12:00
URL: http://kottenliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0