vojne vojne....

Oj vad längesedan jag varit här! Men här är ett livstecken från mig.

Läget på jobbet har varit mer än maxat! Vad är det för en idiot som kan ha bokat in så mycket i almanackan!!!!
Men jag inbillar mig att toppen är gjord och att närmsta framtiden ska vara lite mer human.
Intressant att iaktta alla stressreaktioner ens kropp gör. Trist när telefonnummer och pinkoder är helt bortblåsta i huvudet. Men härligt när de plötsligt dyker upp igen. En häftig grej med stresshormon är när man är ute och kutar. Man flyyyyger fram! Har verkligen varit duktig med träningen de senaste två veckorna. Har känt att jag får INTE prioritera bort det för då reder jag inte ut allt som ska göras. Det gäller att stålsätta sig och inse att träningen HJÄLPER mig.

Nu ska jag dock hetsa vidare på dagens uppgifter, denna veckan är ju inte slut än=)

ps tack för all tips om hur jag ska få upp värmen i kroppen!!! Fast jag fortsätter nog och krypa in till mannen ett tag till=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0