Resultat

Så här såg skrivbordet ut efter städ o sortering mm:

skrivbord efter

Näst projekt blir nog anslagstavlan....stimmigt där=)

Igår var min springkompis (hon är betydligt mer än bara springkompis - vi har känt varandra sen vi var 7 år) o jag ute och sprang i ÖSREGN! Vi velade länge hit och dit om vi skulle ge katten i det och fika lite men sen så tog vi tag i oss själv och sprang två varv runt stadens lilla sjö. Vi var ute i en 20 minuter. Sen körde vi styrketräning efteråt. Så SKÖNT det var att vi gjorde det! Hade det inte varit för E så hade det inte blivit nått sprunget i går. Det är så mycket lättare när man är två och kan pusha varandra. Kommer inte bli något Lidingölopp i år. Mannen åker upp själv och springer. Hade varit roligt men vi bestämde att vi får lugna oss lite. Det blir lite bök o stök med barnvakt och så rinner rätt mycket pengar iväg på resa o boende o så köper man ju alltid en massa saker man inte visste man behövde när man besöker den kungliga huvudstaden=)) Ska nog försöka hitta något litet lokalt lopp här under hösten och sen förhoppningsvis så blir det maran igen.......har dock lite bekymmer med ena gluteus maximus som klämmer om ischiasen.....men det jobbar vi på.

Nu ska jag producera lite aaaaaaabete=)

Kommentarer
Postat av: Socrate

Vad märkligt - Jag åt gluteus maximus med ischias på till middag idag...trodde det var en maträtt???

Nu var det en mongolisk restaurant och matsedeln var skriven på bortre manchuriska eller Ulam Bator'ska (som ju alla vet är språket i huvudstaden i Mongoliet...) Kan jag ha läst så fel...

Smakade helt ok i alla fall. Liknade kåldolmar, så det kan ju förklara det där med att "gluteus maximus klämde om ischiasen"...tror jag...eh eh ah.



Nej, nu måste jag kila! En go helg! vännen Socrate

2008-09-05 @ 15:18:30
URL: http://socrate.blogg.se/
Postat av: Borthy

Mycket stiligt strukturerat! Man känner sig så stolt!

Stolt över din och vänninans karaktär skall du också vara!

2008-09-09 @ 01:17:03
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0