Härlig helg!!!

I lördags var jag på öppet hus på studieförbundet vuxenskolan. Inser att något som jag trängt undan väldigt mycket nu är min kreativitet. Jag har prioriterat bort det. Har glömt vad gott det gör för själen att vara kreativ och gå helt upp i något som handlar om att skapa. Det blev en hel del scrapbooking=) Som jag dessutom fortsatte med när jag kom hem. Riktigt gott är det=)

Dessutom provade vi salsa......hmmm.....hmmmm.......underbar musik och härlig dans men mina höfter är stela som en hel Finlandsfärja. Allt sitter liksom stenhårt fast i varandra. Axlar, rygg, armar, höfter - rör sig en del gör de andra det också. Det går liksom inte att få till rumpskak utan att allt skakar. Men även om det inte såg så grannt ut så var det himla roligt.

Har även hunnit med att springa gubbmilen med mannen. Och mina hittills vita hyfsat nya skor blev definitivt av med sin oskuld i lördags. Mellan 3 och 4 km var det såååå blött och geggigt. Försökte parera det bästa jag kunde men till slut så sket det sig. Skurade skorna när jag kom hem men tyvärr så är de inte fullt så vita längre. Löprundan gick bra trots att jag hade lite betongben efter ett hårt gympapass med många utfallssteg. Och gubbmilen i vårt friluftsområde är definitivt ingen barnlek. Det är mååååånga backar. Tror dock inte att mannen upplevde rundan lika tuff som jag.....han fick ju damspringa=)

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad gör det om skorna inte är så vita längre, när du har fått en härlig löprunda?

2008-09-23 @ 20:18:59
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0