stegräkning

Just nu är antalet steg jag presterar per dag så ebarmerligt lite. Och jag märker det på hela mig också. Usch o Fy! Har legat runt 4000 steg per dag ett tag. Känner mig inte alls i form. Känns som jag är ett steg efter allt jag ska göra just nu..... Spända axlar, spänd nacke, spända käkar med huvudvärk som följd och ovanpå alltihopa ett härligt spänt humör också. (ja, kära make om du nu läser detta - det är för mycket just nu=) Men jag jobbar på det!) Usch jag är riktig ledsam att ha att göra med just nu. Nä nu måste det bli bot och bättring. Måste röra på mig mer!

Dagens aktionsplan:

Yoga - fixat! På morgonen! Good on me!!!!
Simma 30 minuter!
Promenera till och från simhallen! (Vilket ju inte innebär någon mastodontpromenad......mer typ 2000 steg men i alla fall....)

Detta ska det bli idag och det ska jag vara jättenöjd med!

Kommentarer
Postat av: Socrate

Alltså käre Amonym - ditt daxschema verkar vara i riskzonen för diagnosen ADHD/DAMP i min värld. Kanske inte yogan men det andra...

Nu är jag ju lite onormal, soffpotatis som jag tvingas vara, men ändå.

Nu ska du inte ta mina kommentarer på så himla stort allvar (som om du nånsin gjort det...) utan "keep on steging & simming"

slöe vännen Socrate

2008-10-23 @ 11:42:31
URL: http://socrate.blogg.se/
Postat av: christel

HALLÅ, vad blir det för kostym imorgon då???

2008-10-23 @ 21:37:31
URL: http://kottenliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0