ledig....nästan!

Åh vad skönt det är med sovmorgon! Vaknade inte förrän halv nio och då av barnen som fixat frukost (jo, jag hade halvt sömndrucken sagt till dem att göra frukost vid 8). Lyxigt!

Igår hade jag lite tjejkompisar här och en annan kompis som visade och sålde hudvårdsprodukter. Så idag har jag varit jätteduktig och tvättat ansiktet efter konstens alla regler, lagt fuktkräm och sedan foundation.....phu! Och sedan lite sminkning också. Så nu är jag dubbelt så snygg som igår.....haha! Nä men det känns lite lyxigt att fixa med sig själv lite. Det är utan tvekan bra prylar hon säljer men det är inte lätt att lära gamla hundar sitta. Är man van att liksom använda hårschampot, som rinner ner när man duschar, som rengöring och IKEA hudlotion som fukt kräm, så är det ett låååååångt steg med alla dessa små lyxiga burkar och flaskor. Men ibland blixtrar jag till=)

Nu ska jag snart iväg o jobba ett par timmar och i kväll är det yoga! Ser fram mot det!

Kommentarer
Postat av: Socrate

Försökte appropå "di där krämera" ni tjejer använder i avlånga rader, komma med lite vis input vid fikabordet på jobbet i går. Hävdade att "eftersom människans hud är fet och talgrik i sig själv är det onödigt att först tvätta sig, dvs, tvätta bort detta skikt, och sen smörja in sig igen"

INGEN AV DAMERNA SOM HÖRDE MEJ INSTÄMDE!

KONSTITT!



hälsar den totalt okunnige vännen Socrate

2008-10-31 @ 18:57:49
URL: http://socrate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0