Halsont=(

Klarade inte två dagar i den kungliga huvudstaden.....tydligen=) Idag har jag supermegaont i halsen och feber=( Har hållt mig hemma och försökt kurera mig på alla tänkbara sätt. Men det går så där hittills...... trist! Men om man nu ska se det från den ljusa sidan vilket ju alltid brukar vara lite bäst......
Skönt med en stilla dag hemma helt ENSAM!
Lagade en supergod grönsakssoppa - mums!
Potatis, purjolök, blomkål, buljong, vitlök, persilja och en klick creme fraiche (och lite salt o peppar) - lätt som en plätt!
Milkshake till efterrätt=) Bra med kallt när man har ont i halsen eller hur!?
Det enda jag gjort idag är latat mig antingen framför tv:n eller i sängen med en bok.....så skönt! Det är nog inte helt fel med en pausdag emellanåt......

Kommentarer
Postat av: Socrate

...men Amonym då - orkar man lata sig är man inte sjuk !!!!

2008-10-16 @ 21:17:30
URL: http://socrate.blogg.se/
Postat av: Ninna

Din måltid "låter" mycket god.



På mitt jobb är det många som är förkylda just nu, men jag hoppas slippa undan.

2008-10-17 @ 22:09:25
URL: http://persiljeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0