tupplur!

Åh vilken härlig söndag! Började med ett par timmar i simhallen som simfröken. Solen lyste inte genom de stora fönsterna och spred ett härligt ljus! Barnen var rara.......om än lite busiga....=)
Sen bar det av hemåt för en snabbfika och sedan på med termobyxor och ut till vårt motionsområde utanför stan. Där gick mannen och jag tipspromenad i den härliga solen. Oj vad härligt det är att promenera i sol, några minusgrader och lite snö!!!!
Jag knåpade ihop 12 av 13 rätt! Mannen fick 10....kanske 11...... Dock färre än mig=) hehe! Sen tog vi en repa i mataffären. Väl hemma landade vi i sängen med söndagstidningen och vips så sov vi!!! Man blir trött av frisk luft! Såååå skönt! Det blev en 20 min tupplur, jag hade lätt kunnat sova mer men tror inte det är så listigt. Nu hör jag hur mannen stökar med maten där nere....ska nog masa mig nedåt och vara lite delaktig.

I kväll är det motionsdags! Ska springa en liten kortisrunda och sedan vattengympa. Den 1a december drar marathontränignen i gång på "allvar". Vi ska träna i 4,5 h gruppen i år. Allt om denna träning finns att läsa på marathon.se om det är någon som är sugen på att haka på!


Kommentarer
Postat av: Borthy

...hmmm...jag som är så glad för att rakt av nu kunnat springa 5 km utan ett gångsteg och utan att vara andfådd men ...mina mål ser nog lite annorlunda ut än era men okay då...jag ska titta på marathonupplägget böra för att titta på det...men det är nog inte riktigt min kopp te...tyvärr..

Ni verkar ha haft en mycket fin dag!

2008-11-24 @ 01:34:51
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Socrate

Oj vad gott - särskilt tuppluren.

Men en liten fråga från THE PÄTTIMÄTTER:

Hur gör egentligen solen när den INTE lyser in genom de stora fönstrena men ändå sprider ett härligt ljus? Jaa, detta är en svår fråga.



sade den numera snudd på påfrestande petimätern från Sävsjö - Socrate (som ändå vill vara en vän)

2008-11-24 @ 12:43:06
URL: http://socrate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0