Tierras utmaning!

Tre namn du går under:
Hmmm Jag har ju förstås mitt eget namn, som jag då ännu inte avslöjat här......ett dubbel namn som jag tyckte var sååå jobbigt när jag var yngre och fick då smeknamnet Evis, fast det är inte många som använder det idag. Bara de riktigt gamla goa vännerna=) Och sen så har jag ju ett tjusigt andra namn: Gunhild.......

Tre saker som skrämmer dig:

Finns ju egentligen många saker....... miljöhotet, döden, missunsamhet för att nämna några. Men man får liksom inte lägga allt fokus på dem.....det gäller att hitta strategier för att hantera dem. Köra huvudet i sanden är en.......=)

Tre saker du har på dig:
Pyamas och två strumpor, en på varje fot=)

Tre sanningar:
Att livet är ett mirakel! Att tomma tunnor bullrar mest! Att jag är lyckligt lottad!

Tre saker du verkligen vill ha:
Behålla min hälsa, min livsglädje och min envisa tro på det goda!

Vilka tre utmanar jag:
Det blir då en sann utmaning......eftersom min kära vän Tierra redan utmanat mina mesta läsare. Men det får bli
Fia, Christel  och så kanske Jennie som brukar titta in i bland och lämna en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0