Om att sjunga.....

Läste i Borthys blogg om vilken härlig dag hon haft och om hur härligt det är att sjunga.
Att kunna sjunga är en gåva!!!
Älskar att sjunga! Man blir så glad av det. Är dock ingen jättetalang.......fast tror egentligen inte att jag är så kass på det som jag tror.... Men vissa saker sitter djupt rotade....när jag gick i lågstadiet och vi gick lussetåg så sa min kompis mamma att  det nog var bättre att hennes dotter sjöng eftersom det inte lät så bra när jag sjöng..... (jädrans du tant!) Tillbringade hela mellanstadiet och högstadiet med att mima.... Nu "skiter" jag i det. Och har faktiskt kommit så långt att jag sjunger "offentligt" ...... som babysimsfröken sjunger jag med bäbisarna och föräldrarna varje söndag! Det är ett stort steg för mig! Ingen grinar jätteilla......förmodligen är de väldigt väluppfostrade.....

Idag har vi haft en härlig dag. Har fixat i köket och tagit lite småsteg framåt där. Köksarbetet har legat lite i träda - det har varit så himla mycket annat. Sedan bjöd vi bort oss själva till mor min på middag och hade en trevlig och glad stund där. Mycket skratt och god mat. Nu har jag en påse M & M som väntar.......vad mer kan man önska?

Kommentarer
Postat av: Borthy

Ler! När du kommer till mig i mysbyxor och jag inte har städat så tar vi fram vindunken och gitarren! Jäkla tant den där kärringen för länge sedan! Jag älskar att sjunga men är förmodligen hellre än bra också! Kram

2008-05-17 @ 21:38:10
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0