hes....

....igår vaknade jag med halsont och feber.....suck!!!! Inte nu!!! Ingen bra timing alls!!! (Fast när har man någonsin sakt att den här förkylningen kom riktigt lämpligt.......) Det var bara att svälja alvedon och ge sig av på skolresa. Inte vill man väl missa Liseberg?
Mådde trots allt bättre under dagen och vi hade en helkul dag som startade på Universeum och gick vidare till Liseberg. Liseberg var, som alltid, kanon! Inga köer att prata om så vi kunde åka och åka och åka. Jag är inte förtjust i saker som går runt, runt, runt o runt men gärna upp och ner i häftiga svängar. Och jag älskar att bli skrämd i Gasten. Mest puls fick jag nog i Höjdskräcken. När jag satt längst upp där så tänkte jag "men varför gör jag detta, jag har ju fyra barn......"   och sen SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIISCH! Så var man nere! Så häftigt!
Fast lite märkligt är det ju att vi människor bygger sådana här anläggningar och betalar dyra pengar för att bli yra i knoppen och drabbas av lätt skräck o panik och sedan säga: Men Guuuuuuud va häftigt! Vi är konstiga djur vi människor.....
 
Det var en buss med nöjda och trötta barn (och vuxna och lärare) som anlände vid midnatt. Tack och lov hade barnen sovmorgon idag och det hade tydligen jag med......=)

Idag är jag hes.....jag är megahes. Men känner mig rätt ok i övrigt. Lite trött men det kan nog mer bero på gårdagens äventyr. Fast nån löprunda blev det inte idag. Jag hoppas att det ger med sig .......fort.....för på nästa lördag är det ju dax! Just nu är det 8 dagar och 16 timmar kvar!!!! Nedräknar finns på marathon.se!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Du som har kämpat så, hoppas du hinner bli frisk!
För din skull kan jag ta över din förkylning när det börjar närma sig om du vill, jag kan vårda den ömt några dagar. Kram

2008-05-23 @ 05:48:34
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Ulla

När jag var yngre så kunde jag åka det mesta på Liseberg, men ju äldre jag belv dsto fegare har jag blivit. Nu är mitt nöje på Liseberg att titta på folkvimlet och att lukta på blomorna *L*

2008-05-23 @ 07:53:00
URL: http://www.ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0