gubbmilen

Idag sprang min löparkompis och jag gubbmilen som finns i ett friluftsområde utanför stan. Oehört härlig runda som går längs en kuperat (mycket kuperad) bana i skogen. Vi har inte vågat ge oss på den än eftersom som den bitvis är väldigt sank......simfötter och snorkel krävs. Men nu var det bara lite geggigt och lite små skutt här och där för att komma förbi pölarna.....såg ut som en redig terränglöperska när jag kom hem=skitig långt upp på benen=)

Det är så härligt att springa i skogen! Så många dofter och så mycket ljud!


Nu ska jag krypa i säng.......ensam........mannen står väl i skidbacken i Björkliden eller Riksgränsen nu. Tycker det är så trist att ligga ensam i sängen=( Mannen och jag pratade om det här om kvällen att det är lätt räknade gånger de gånger vi inte lagt oss samtidigt........mysigt att ligga sked och småprata lite innan man somnar!!!!! Får väl ligga i mitten o skramla helt ensamen nu.......blir det för hemskt får jag väl gå och hämta lite barnungar att trycka ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jag blir lycklig när jag läser att ni brukar njuta av att ligga sked varje kväll och ännu lyckligare att läsa att ni pratar om det, sätter ord på det och inte tar det för givet.

Kan vara bra att ligga själv och skramla någon gång så att man aldrig tar dessa saker för givna.

Så som du har det längtar jag intensivt till och får jag uppleva det framöver skall jag vårda det så ömt det bara går!

Dina och mina svar i utmaningen är ganska lika :-D
Tror vi är lika i själ, ande och hjärta? Känns så. Eller tänker alla kvinnor som oss fast vi inte lärt känna deras tankar så bra än? Kram

2008-05-09 @ 07:45:15
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: christel

Mission completed....alltså utmaningen

2008-05-09 @ 11:02:47
URL: http://kottenliv.blogspot.com
Postat av: Socrate

Hoppas du inte misstyckte att jag lånade lite till FREDAX denna veckan.
Såna där är ju din specialitet. Så blev jag tipsad av M.Steene att kolla in Sanna Edins hemsida och där fanns ju lite godbitar också.
Inga lopp i helgen eller?
Inte passera Sävsjö?
Ha de bäst hursomhelst

vännen Socrate

2008-05-09 @ 11:52:02
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Junitjej

Springa borde jag också göra!
Det är sommar!
Jag önskar dig en trevlig helg! ♥

2008-05-09 @ 19:25:44
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0