2 dagar kvar!

Nu är det bara två dagar kvar!!!!!!

Tack för alla stöttande kommentarer!

Idag avslutade vi tränandet med ett morgonpass. Och jag kan bara säga en sak.......o ve!

Morgonträning är verkligen inte min grej. Jag gick ut löst och promenerade raskt i 10 minuter och joggade sedan 2 km och avslutade med 10 rask promenad. Allt som allt tog det hela drygt 30 min, 32 för att vara exakt. 32 minuters pina.....eller.....nja inte riktigt. För visst var det vackert med en spegelblank sjö och fåglar som kvittrade. Men min kropp var inte alls med på noterna. Sprang tillsammans med mannen och om inte han varit med hade jag gett upp för längesen! Jag är liksom mer gjord för att ligga under täcket och sträcka på mig lite sakta, vända mig och snooza 9 minuter till och 9 minuter till och ytterligare 9 minuter....... Nåja nu är det gjort och nu är det fullt fokus framåt på lördagens strapatser. Klockan 14:00 går starten och med risk för att röja min amonymitet (vilket jag inte är så skrajsen för) så avslöjar jag här mitt lilla startnummer ifall någon liten vän runt banan skulle råka se mig och kan ropa några glada tillrop.

K3739 - det är jag det! Jag kommer mest troligt springa i en rosa tröja, förmodligen svarta shorts, keps på huvudet (denna är ännu inte inköpt så jag vet inte färg...) och tofsar i håret. Så om ni ser mig! Ropa att jag ser fräsch ut, att jag springer med lätta steg och att det ser ut att gå som en dans!

En helt annan grej.....idag pratade jag med en man och upptäckte efter ett tag att hans ögon ständigt sökte sig ner mot bröstpartiet...... Alltså jag upplever mig inte direkt vara den superduber yppiga saken. Hade en vanlig tunika på mig och hade dessutom ett linne under så det var liksom inte "fri insyn" heller. Men vad märkligt det kändes. Hallå!!! Hör du vad jag säger hade jag lust att säga....... Snälla någon man, förklar detta! Kan ni inte rå för det ? Sker det utan att ni märker det?

Kommentarer
Postat av: Socrate

Ja, man och man, men jag känner mig manad att komma med en liten synpunkt. Det är - enligt profeten Socrate - just som du funderade i slutet. När en quinna har ett mer eller mindre synligt dekolletage, dras många mäns blickar, helt omedvetet dit. Detta är - tror jag - ett av de mer uråldriga fenomen, som vissa quinnor som gillar uppmärksamhet, utnyttjar, medan andra är lite "häpet bestörta" eller rättare sagt "förvånade" över att "en man tittar på mina tuttar". Det finns t.o.m. de som duttar lite glitter i "klyftan" för att ytterligare ge männens blick något att "fastna vid".
(och då är det väl ändå ganska utstuderat-eller)
Detta är helt och hållet mina egna - alltså Socrate's -
försynta funderingar. Jag är ju kille , snubbe och lägger ju därför ibland märke till mitt eget sätt att reagera och har även jag grunnat över hur det förhåller sig. Om nu en del quinnor VILL att män ska "kolla in klyftan", borde det ju vara att uppfylla deras önskan, på ett egentligen "lite oskyldigt sätt". ELLER?
JAG ÄR TACKSAM FÖR BEMÖTANDE AV MINA SYNPUNKTER!
Hälsar den ibland diskret,
men dock, "fluktande" vännen Socrate

2008-05-29 @ 00:30:41
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Anonym

HEJA AMONYM!HEJA AMONYM!HEJA AMONYM!HEJA AMONYM! HEJA AMONYM!HEJA AMONYM!HEJA AMONYM!HEJA AMONYM! HEJA AMONYM!HEJA AMONYM!HEJA AMONYM!HEJA AMONYM! HEJA AMONYM!HEJA AMONYM!HEJA AMONYM!HEJA AMONYM! HEJA AMONYM!HEJA AMONYM!HEJA AMONYM!HEJA AMONYM! HEJA AMONYM!HEJA AMONYM!HEJA AMONYM!HEJA AMONYM! HEJA AMONYM!HEJA AMONYM!HEJA AMONYM!HEJA AMONYM!
OCH STORT LYCKA TILL! - hojtar vännen Socrate

2008-05-29 @ 10:58:17
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: MrM

Hejsan
Det där går inte att kommentera utan att trampa i klaveret..haha. Tror att en mans ögon tittar på saker som han inte tror att han tittar på...glasklart förklarat va?! (INTE?) Nu är det bara så att kvinnor aldrig kan förstå sådana här saker lika lite som en man förstår faktumet att man ofta ska läsa mellan raderna för att förstå vad ni egentligen menar...skratt. Lite stereotypt genrealiserat men vadå, det blir roligare på det viset... Vi är olika och kommer så att förbli!
Se det som att han tyckte att du har något som är trevligt att titta lite på. Förhoppningsvis hörde han vad du sa ändå!

2008-05-29 @ 11:52:33
Postat av: christel

Just nu när jag skriver detta sittandes i skuggan är du ute och springer i storstan. Helt övertygad om att du fixar det bra. Jag och maken kör vågen framför teven

2008-05-31 @ 16:31:52
URL: http://kottenliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0