måndag.....

.....och är hemma med vård av åtminstone halvsjukt barn eller kanske ska man säga halvfriskt när man är en möjlighetssökande optimistfacist som jag=) Hur som helst så är han feberfri men har massor av ont i halsen så han får vara hemma idag med. Mannen och jag delar på dagen så det blir jobb i eftermiddag i stället. Ganska skönt med en liten mjukstart så här=) Funderar på att sträcka ut mig i sängen och läsa lite och kanske slumra till lite grann.....eller så ska jag gå igång i dotterns rum och fixa lite...... Hon har fått en ny säng och har ju blivit särbo från brorsan. Hennes rum skulle absolut behöva lite tender, love and care..... jag ska klura på det lite=)

Kommentarer
Postat av: Socrate

Är oxå hemma och tar hand om en magsjuk 7-åring. Lite mysigt, då han har magont men inte är spysjuk eller så...Vi ser en bra barnfilm, läser en bok och bara njuter (frånsett hans magknip...).
Så en returkommentar angående att väga sig rätt:
Visst, kära Amonym, men då gäller det bara att handfatet är ordentligt uppsatt så det inte faller i golvet eller spricker...Brukar gorma på mina båda minsta kottar, när de ska placera hela sin ynka vikt på handfatet...vad händer då om "en annan" gör samma sak med sina 95.3 kg...???
Hur går det med köket ???

undrar vännen Socrate

2008-03-17 @ 10:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0