bekännelse

.....jag sopsorterar inte just nu i mitt liv. Så om klimatet är upp och ner så erkänner jag direkt..... det är mitt fel!!! Vi är nu inne på tredje veckan utan kök och tanken på att skölja ur ett filpaket i lilla handfatet på toan känns helt övermäktig. Lika bra att erkänna att vissa måltider äts på papperstallrikar som slängs direkt.....mitt miljö-hjärta värker......

Måste erkänna att det inte känns lika pitoreskt och mysigt att vara utan kök och diska i handfatet längre.... men nu kommer elektrikern idag och ska fixa så vi kan få in spisen i köket. Och sen ska vi bygga skåp och få dit diskbänken. Halleluja!!!!

Har lite dåligt samvete för att jag bloggat så sporadiskt men det känns bara som om det inte hinns med just nu. Men I'll be back! Lovar!

Nu kom elektrikern så nu ryker strömmen!

Fia! Jag vet inte varför det inte går att läsa kommentarer hos mig... määääääklittt.... men jag kan inte godkänna dem från datorn hemma. Kan kanske ha något med det att göra.....

Skaffa er en härlig lördag! Det ska jag utan kök och nu också utan el. Är det det som kallas Back to Basic kanske......

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Toppen att läsa ditt erkännande, då är det inte bara mitt fel!! ;-) Kram och hoppas du får en härlig helg!

2008-03-29 @ 15:57:22
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0