Post marathon...

......det känns lite tomt ........ nu när det är gjort..... men jag är oehört sugen på att kuta. Nästa löppass är inplanerat till lördag. Ska vila fram tills dess, tror att det är snällt mot kroppen. Sen får det bli nya målsättningar!

Nummer 1

Prestigefyllt stadslopp i grannkommun (socrate's)


Nummer 2

Lidingöloppet 15km

Om jag inte har ett mål så har jag nog svårt att ta mig ut. Mål är alltid bra! Några stora och sen så får man dela upp sträckan i små delmål. Babysteps.....

Idag har det varit studentbal här. Åh så mycket vackra klänningar och flickor och pojkar! Studenten var en härlig tid.....*djup-suck-av-nostalgi*. Fast jag kan inte låta bli att förvånas lite av hur upptriggat allt har blivit alla är superbruna, fantastiska håruppsättningar, perfekta naglar........kan tänka mig att ett och annat flickebarn (och pojkar med för den delen) har haft en del ångest för att få till allt. Och för att inte tala om deras stackars föräldrars plånböcker=)

Imorgon är det nationaldag. Hur ska ni fira den? Själv blir det planeringskonferens med simklubben hela dagen. Tack och lov är den förlagd till ett ställe som finns nära en sjö - så det får nog bli ett och annat dopp imorgon.
Har ni badat än förresten? Det gjorde jag i måndags och det var, hör och häpna, 25 grader i vattnet! Jag lånade termometern och höll den vid botten där var det 21 grader. Då badar till och med jag!




Kommentarer
Postat av: Socrate

Klockan var ca. 20.30 när jag såg bilder från studentbalen i Nässjö. Har en tösabit som jag följt från det att hon "kom ut" och hon var ju vacker som en dag. I morgon är det vår äldstes tur. Behöver jag fråga om nån tror att det fejats, pysslats, ansats, stansats, glansats och förvälllts idag???

...och björkats, pyntats och torkats...

...och putsats, plockats och lagats...



I monn ska ALLT skina blankt! Va perfekt! Glänsa!

Nej då!!! Bort det! Lite vanlig puts bara...



HA DE GOTT I SJÖN säger vännen Socrate

2008-06-05 @ 22:46:53
URL: http://socrate.blogg.se/
Postat av: Borthy

Vilken sjö kan det ha varit? Eller var det i badkaret? :-D Jag skall också snart få till ett bad hoppas jag!

Jag minns också studentbalens tid...alltså min egen...

Tack för korten! Vad trevligt det var att få se! Kram

2008-06-10 @ 09:36:34
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0