nya skor!




Nya löparskor är äntligen inköpta! Ett par Saucony Progrid Omni 6! Låter väl himla bra!? Som ni ser så har dem ordentligt pronationsstöd (det gråa som syns på höger fotens sula). Detta behövs eftersom fötternas fotvalv är non existing här......
Har provsprungit dem på en 5 km-runda på asfalt idag och jag sprang lätt som en Kenyan! Underbar känsla med nya skor!

Nu ska det firas midsommar! Glad midsommar på er alla! Och kom ihåg att sillen är redan död så den behöver inte dränkas..... bara lite att simma i=)

Kommentarer
Postat av: Fia

Snygga skor! Jag har med tiden insett vilken betydelse det har att skorna är välgjorda och att det är en modell som passar just den sortens fötter. Jag har tidigare köpt så billiga skor som möjligt, men nu prövar jag många skor och ser till att de känns riktigt bra. Fast jag kan ju inte skryta med att ha sprungit Marathon precis.

2008-06-22 @ 14:36:55
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0