Ljusa stunder!

Just nu försöker jag desperat samla på ljusa stunder. Allt för att dämpa deppigheten och faktiskt inse att det finns trevligheter!

1. Har fikat med Socrate idag! Så trevligt så! Och dessutom lyckades vi ju pricka in tårta och allt! Och en lång o trevlig pratstund fick vi också om ditt o datt och livet i stort och smått. Och bjuden blev jag med. Jag tackar och bockar!

2. Sprungit med bästa kompisen i skog och mark - och pratat och pratat=) Vi måste ju ha superkondis som orkar springa i kuperad terräng i 36 minuter och prata HELA, och jag menar HELA, tiden!

3. Vår schersminbuske blommar och luktar fantastiskt!!!!!



4. Solen har  lyst hela dagen!

5. I morgon ska jag shoppa med kompisar (dock undrar jag för vilka pengar då.....dagen före lön.....kan vara dags att plocka fram det "svarta" kortet......lite.......=)

Såååååå allt är inte nattasvart trots att jag inte ska till Lissabon på lördag....... fast det är lite svårt att sudda ut den mentala bilden av mig i bikini vid pool med drink, mig på en mysig restaurang eller hur jag vandrar gata upp och gata ner bland trevliga affärer.......Jag måste ersätta mitt mentala bildspel med något annat. Fast just nu är det lite tomt på alternativ.........Planer för helgen är att spika panel i taket i köket och göra en riktig VRÅÅÅÅÅLstädning och på någotvis är det svårt att göra mentala bilder att njuta av utav det..... Jag får jobba på det lite!

Kommentarer
Postat av: Socrate

Hallå kompis! Idag bloggar vi visst lite om varandra, men det är ju helt ok, efter att vi sågs över en fika i går. Vilken fin schersmin ni har!

I sanning något att vara glad över. Och som du sa i går - "när dottern vill gosa och mysa lite med en då känner man verkligen vilken skatt man har" .



Angående ditt besök här hos oss i går så tror jag att många fler än jag blev glada över att se dej.

HA DE BÄST! säger vännen Socrate

2008-06-26 @ 10:24:13
URL: http://socrate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0