Deppig!!!!

På lördag skulle jag åkt till Lissabon och träffat min kusin från Australien som skulle dit på konferens med jobbet. Nu har hon fått sin konferens inställd.......så det blir ingen trip för mig heller. SÅÅÅÅÅÅÅÅ TRIST!!!!! Gissa om jag har sett fram mot att träffa henne, 30 grader, sol och lyxhotell och allt!? Dessutom är ju en sådan trip inget som direkt händer bara sådär i min familj....eftersom vi inte har börjat odla pengar än....... Och ytterligare ett DESSUTOM är att jag inte kan få tillbaka pengar på flygbiljetten. Det kostar att ligga på topp! FUCK! BIG FUCK!!! Usch vilka fula ord.......men de behövs just nu!!!!!!
Min kusin har lovat att betala halva flygbiljetten.......men pengarna är ju inte allt heller. Hade ju varit sååå  kul att få träffas. Vi gör ju inte det allt för ofta.......

Nu ska jag bryta ihop......och gå vidare! Närmaste planen är ohämmat chokladätande, ska jag vara olycklig kan jag lika gärna vara fet också. På torsdag ska jag på ohämmad shopping med två kompisar.......kanske kan lägga lite plåster på såren........ och sen i helgen ska jag förmodligen sitta i snålblåst, regn och 8 graders värme och tjura......




BLÄH!



Fast kom på att jag ska ju fika med Socrate i morgon... det blir skoj!









 

Kommentarer
Postat av: Tierra

Usch vad trist ! Jag förstår verkligen din uppgivenhet, ilska och "fula ord"...



Men det där med att fika med Socrate lät ju inte helt fel... ibland bor man helt klart i fel ända på landet... annars hade ju en annan också kunnat få sig en kopp kaffe i trevligt sällskap... Men, men... du måste lova att hälsa honom så gott när ni ses !



Sköt om dig och ha (trots allt) en trevlig kväll och morgondag !



Varma hälsningar, Tierra

2008-06-24 @ 15:47:09
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Socrate

Säger bara BLÄÄUHÄÄ för din otur!

Fattar både depp och vokabulär och tröstchokladande i det läget.

Men du har ju TUR SOM EN TOK oxå - som får ju träffa Socrate i monn....kom just på att "DE Ä JU JAG"...som ä Socrate alltså...o då får jag ju träffa dej, Amonym!

Här ska fikas! Hur många bakelser vill du ha? Jag kan tänka mig 2-3 st, men sen får jag gå hem och lägga mej eller bosätta mej på en viss "ändstation".

Si Jo Tåmårråw! vännen Socrate

2008-06-24 @ 21:29:22
URL: http://socrate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0