Semesterrapport 2

Nu är vi på finishen på vår resa. Vi har haft många sköna och roliga dagar med den norrländska släkten. Det var ett bra drag att stanna två veckor. Det blir lite lugnare då. Annars blir det lätt lite hetsigt med alla man ska fika hos och hinna träffa. Nu har vi fikat i två veckor i stället......... Känner på byxorna att det inte är roligt......om det inte är så att de krympt i väskan.....=) När vi kommer hem ska jag sätta mig själv på avsockringskur! Varför ska man vara så förtjust i bullar och kakor?!

Vi kom till Stockholm igår och ska stanna över dagen idag. De stora gossarna är överlämnade till sin far och ska vara med honom en vecka och jag och mannen ska ta de minsta till Gröna Lund. Kanske hinna springa in i någon liten affär innan Grönan??? Står just nu på hotellet och väntar på att vi ska äta frukost. Tur att inte avsockringskuren börjar än=)

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är så himla lätt att bli sötsugen när det är varmt ute. Man fikar ofta och så slinker det så lätt ner lite godsaker.

Men det går väl att ta nya tag efter semestern?

2008-07-28 @ 11:44:45
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Tierra

Hej vännen !



Tittar in som hastigast och tänkte väl mest visa att jag hittat tillbaka efter min avkortade semester. Jag hoppas att ni fick en trevlig dag i Stockholm och att du & familjen haft en skön & avkopplande semester.



Sköt om dig och ha en bra dag !



Varma hälsningar, Tierra

2008-07-29 @ 10:35:02
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Socrate

Härligt att ni är så nöjda med resan. Ta't lugnt sista biten oxå. Vaddå avsockringskur???

Den kan vänta till efter semestern väl??? Ett tips från en erfaren "sockerfrossare, tillika kakmonster": Känn nedtill på brallorna - där märks det inte nåt, knappt.

Ha de gott och krama varann i trafiken! /Socrate

2008-07-29 @ 10:42:04
URL: http://socrate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0