Tråkig o trött....

Men vilken seg dag.....har inte gjort många knop idag......och det beror inte på saknade arbetsuppgifter vare sig på jobbet heller hemma......men har bara inte haft lust att ta tag i nått vetigt.....gjorde väl det jag skulle på jobbet men inte mycket mer (snarare mindre) och efter att jag kom hem.....så har det inte hänt något. Känner mig absolut off - dubbel off! Måtte det komma lite kreativitet och lust med sömnen! Hade 4 julstjärnor att ta ner men de hänger kvar...... julgardinerna också..... tur det var idrottsgala på tv.....så man gjorde något.
Jo en vetig sak har jag ju gjort! Hur kunde jag glömma den? Jag och mannen tog en promenad på nära nog en timme. Det var gott! Mysigt att få prata i lugn o ro en stund. Åh nu känns det lite bättre=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0