Redan måndag....

Oj vart tog söndagen vägen?

Här kommer en snabb resumé över gårdagen.

Simhallen, ut-med-granen, mat, promenad...... nått mer gjorde jag nog. Jo det kändes som jag röjde diskbänken femtio elva gånger..... Hur som helst så var det enormt skönt att få ut granen. Dock den bästa gran vi haft på flera år. Det var inte många barr den fällde. Minns ett år när vi i prinicip bar ut ett skelett. Så fort vi rörde vid granen bara rasslade det av barr. Nu är det bara gardinerna i köket som ska bytas men det får blir eftermiddagens göromål. Skönt att man inte är sysslolös.....=)

Idag ska jag hämta min trasiga mobiltelefon......volymknappen  la av för ett tag sen och den är ännu inte ett år gammal så jag lämnade in den. Fick beskedet att fuktskador inte går på  garantin..... fuktskada...va? Inte har väl den varit utsatt för fukt......(kanske lite då...... men jag var jättesnabb...... råkade ha den i bakfickan vid fel tillfälle.....suck.....) Nåja telefonen fungerar och det enda som inte går att göra är att höja ljudet. Får väl stå ut med det ett tag då! Men det var ju värt ett försök...eller?

Idag är lunginflammationspojken i skolan för första gången på en vecka. Skönt att han är på G igen!

Nu ska jag hugga in på dagens arbetsuppgifter......tur att dagen slutar 13:30 idag........jag har det så bra=))))

Kommentarer
Postat av: Christel

Visst är det så...diskbänken fyller på nåt vis upp sig själv igen en kvart efter att man är klar. Märkligt;o

2008-01-14 @ 21:44:01
URL: http://kottenliv.blogg.se
Postat av: Socrate

Vi renoverade köket för ett par år sen och beställde då en sån där "ICKE SJÄLVUPPFYLLANDE DISKBÄNK" men huga - inte fick vi en sån...den fyller sig själv kvickt som tusiken och utan att nån behöver göra ett dyft - KONSTIT! Reklamation?

Dock har jag inga problem med sanering av denna yta och dess omgivningar men ibland hinner man bara vända sig om så är det fullbelamrat igen...?...

VOFFÖ BLIR DE PÅ DETTA VISET???

2008-01-15 @ 01:24:51
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0