Förkylningstips!

Här ska ni få två utomordentligt bra tips mot förkylning. Har redan tipsat Junitjej och Tierra om dem.... men det är nog bäst att sprida dem till mina andra två läsare också=)

Nummer 1: Varm svartvinbärssaft och en rejäl skvätt Koskenkorva - smakar inte världsgott men ont skall med ont fördrivas!

image38       +         image39      =     image40 
                                                                                    (bilder www.picsearch.se)

Nummer 2: För den mer försiktige...... Friggs Echinacea Brustabletter - de är nog allra bäst när man känner att man är på väg att bli sjuk.

Nu vet jag ju egentligen inte hur dessa kurer fungerar på en man......eftersom vad jag förstår så har de ju betydligt svårare förkylningar än vi av det andra könet.... tror det behövs en rejäl dos med TLC till er dessutom=)

Kommentarer
Postat av: Tierra

Hej vännen och tack på tipset !

Om det inte, mot förmodan, skulle smaka gott... så kanske tillvaron i alla fall blir lite roligare... eller ;-)

Jag ska hur som helst försöka kurera mig snabbt, för att gå omkring så här är inte roligt för någon... jag hoppas på snabb förbättring :-)

Sköt om dig och ha en bra dag !

Varma (men förkylda) hälsningar, Tierra

2008-01-03 @ 09:55:00
URL: http://filmjolk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0