Easy come easy go

Jaha det var då kort och intensiv snö. Idag var vi tillbaka där vi började med regn och snötomt. Trist! MEN en fördel har det för i kväll ska vi ut och löpa en runda igen och då är det ju lite smidigare när det inte är halkigt.image54

Idag har jag varit super effektiv på jobbet. Vad härligt det är när man får en såndär dag där man får image55MASSOR gjort och man riktigt känner hur man är ett under av struktur och koncentration! YES! Skulle man ha denna takt och struktur varje dag skulle man väl snart bli arbetslös.....hehe!
image56

Tror en anledning till att denna effektivitet uppnåddes idag var för att jag hade sovmorgon. Startade med ett BVC-besök med minstingen  (det sista sen blir det skolhälsovård.....hjälp vad tiden går) och var på jobbet klockan 09:30. Det var hur lätt som helst (eller nästan i alla fall) att kliva upp klockan 7:00 jämfört med 05:30. Jag är inte skapt för såna tidiga timmar. Jobbade till 15:00 - helt lagom - skulle kunna leva med såna arbetstider=) Frågan är om arbetsgivaren vill betala ut heltidslön.......hmmm ska fråga det nästa gång jag har lönesamtal.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Arbetsgivaren borde ta det i beaktning eftersom du mått så bra och jobbat på bättre än i vanliga fall :-) Eller hur?

2008-01-30 @ 01:06:49
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0