Triiiiiiist!

Vad less jag blir på att inte ha någon dator...... måste ta tag i detta i helgen......hur svårt ska det vara!!!!

Hur som helst så på jobbet är det fullt ös och mycket spännande just nu:) Lär mig massor och knyter många spännande internationella kontakter........tänk om man skulle fly away lite med jobbet framöver. Vore spännande!

Ännu har inte läskigt inträffat med tanke på min nya status som tonårsförälder.......allt lugnt i lägret .......än så länge=)

Saknar så att inte kunna läsa mina medbloggares inlägg!!! Men står just nu vid en dator på jobbet som är hyfsat offentlig och har världens minsta fönster öppet så att ingen ska se vad jag gör.....hihi top secret. men det ser ut som jag jobbar mycket flitigt och ordentligt!


Men håll ut mina vänner.....I'll be back!


kram kram


Kommentarer
Postat av: Socrate

Hörru - hur öppnar man "världens minsta fönster" i datorn...jag vet bara om två storlekar. Helskärm och halvskärm...nu har jutte heller storleken nån betydelse men i ditt fall hade den ju det ...
Nu hoppas jag på en ofattbart fin helg för DIG!

vännen Socrate

2008-02-29 @ 13:09:29
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0