Galen!

Goodmorning världen! Nu har det slått runt precis här på Småländska Höglandet. Nu, om 10 minuter, ska jag och min kompis ut och kuta! Vi har bestämt oss för att prova en morgon runda......på en lördag.......insane!!!

Största anledningen är nog att både hennes och min dag är rätt späckade idag. Att göra listan är lika lång som ett Ullaredskvitto. Här är ett utdrag ur den:
- 5-åringen ska på kalas i simhallen (vuxen måste vara med) och vi har inte handlad present.
- Laga mat till fjällen (åker nästa helg) (lasagne och skinksås är på våran lott) samt steka lunchhamburgare och lunchkyckling
- Baka - 7-åringen har sitt föresenade 7-årskalas imorgon
- Måla det sista i 7-åringens nya rum.....herregud vi måste ju bli klara någon gång!
- Åka en tur i nya bilen=)
- Handla
- Tvätta
och såååå vidare!

Men nu blir det kuuuuuuta! Men bara en liten pytterunda=)

Kommentarer
Postat av: Socrate

Hörru Amonym - en liten "kodmening" :

"EVIS - JA Ä AVIS"
Jaa, lite ä jag faktixt det...men snart byter vi oxå.
Trodde ni redan var i fjällen...men nu fattar jag ...HA'T FINT OCH KOM INTE HEM I GIPS!


// vännen Socrate

2008-02-02 @ 15:34:22
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Borthy till Monika!

Riktigt skönt "listan är lika lång som ett Ullaredskvitto" !
jag har aldrig varit där men hoppas att jag skall få göra av med sjukt mycket pengar och fylla upp bilen där i vår någon gång! Är du där ofta? Kram

2008-02-02 @ 18:13:20
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy

sorry, det blev lite fel på min förra rubrik, till Monika men den hade sparat sig sedan jag skrev en kommentar till min väninna Monika i min blogg !
:-)

2008-02-02 @ 18:15:08
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0