Fortfarande ingen dator

Suck suck! Har ännu inte tagit tag i detta med datorn. Har asat fram en gammal burk hemma som vi ska se om vi kan skaka liv i. Just nu är det bara sååååå himla mycket! Köket kom igår. Vilket i klarspråk innebär att det kom sjuttioelva platta kartonger som nu står i vardagsrummet. Nummer ett att ta tag i i det projektet är att riva ur det gamla, sänka taket, slipa golvet (kanske lägga om), köpa kakel......oj jag kom ända till nummer fyra..... men men det är bara att ta en sak i taget och inse att det inte kommer vara färdigt på söndag och inte nästa söndag heller=)

Just nu på jobbet är det också rätt stimmigt och många olika trådar som flyger hit och dit....... dax att plocka fram strukturfascisten som finns i mig...... tur det är rätt roliga och intressanta saker på gång.

Och så vill man ju träna också! Höll på att skriva måste träna men det är ju faktiskt så att jag VILL träna! Idag står det backträning på schemat och löpskolning. Hm man känner sig lite "fåning" om man är ute själv och skuttar runt med höga knän och rusar upp o ner i backar. Konstigt......varför gör man det?

Saknar att läsa era bloggar! Alla mina kompisar! Får se om jag hinner en liten lässväng innan jag sticker hem idag!
Kram till er!


Kommentarer
Postat av: Fia

Det låter roligt att få totalrenoverat hemma. Det kanske är värt lite slit ett tag om det blir som ni vill ha det sen.

2008-02-26 @ 22:17:32
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Christel

Ni blir säkert klara mycket snabbare än vad vi blev, det tog ett år för oss att fixa vårt kök...från rivning....platta paket....ihopsättning.....el...suck

2008-02-28 @ 21:42:01
URL: http://kottenliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0