megaträningspass

Nu är jag nyss hemkommen och nyduschad från ett mega träningspass. Jag och löparkompisen E samt ytterligare en kompis B får ut till M-bäck och körde ett riktigt mixpass. De körde ett blandpass med alla sina gruppträningspass. Vi fick prova på cirkelträning (mycket styrka), aerobic puls och kick'n box i 1 h och 45 minuter! Gissa om jag känner mig nöjd nu! Och gissa hur mycket jag kan äta efter all denna träning???=))))
Hur som helst så var det riktigt skönt med ett rejält styrkepass. I morgon kommer rygg, mage och armar kännas det lovar jag! Gäddhänget jagades bort rejält=) Och roligt är det också att träna tillsammans till bra musik. Känner mig totalt förnyad! Och full av energi.....fastän man fullkomligt kört "sk*t*n" ur sig....... Att träna ger verkligen energi!

I dag blev det ingen marathonträning i form av löpning.....får se hur det känns i månn.......

Kommentarer
Postat av: vonnaponna

Tjingeling, vill bara önska dig ett riktigt Gott Nytt År! Eller som du brukar säga; Skaffa dig ett Gott Nytt År! Kramelikram - vonna

2008-12-31 @ 00:36:01
URL: http://http://vonnisponnis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0