Ryggskott

Det är nog bara att inse att det är ett litet ryggskott som har slagit till här. Glädjs dock åt att jag står och går himla bra! Sitta är det värre med. Vilket gör det lite halvkomplicerat att jobba men det får bli lite stå o läsa o sånt. Nu har jag dessutom varit på apotektet och införskaffat medikamente. Köpte ett par Berocca rör samtidigt. Kan inte skada med lite vitaminer. Står dessutom på förpackningen att  "ett tillräckligt intag av dessa ämnen (vitamin C & B, folsyra, kalcium, mangnesium och zink) kan hjälpa kroppen att på ett naturligt sätt klara av perioder av fysisk eller psykisk ansträngning". Min man skakar lite på huvudet åt mina Berocca....... skaka bäst som skakar sist säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0