intervallträning

Igår lyckades jag hitta en glipa mellan regnmolnen och fick till lite intervallträning. Sprang 5 x 500 m på en liten grusväg som går runt en av sjöarna här. Jag hade mätt ut en sträcka och sprang fram och tillbaka och trodde att jag skulle få vara rätt ensam......fel. Ett av gruppboende i närheten var ute och promenerade och de gick inte så fort. Jag var höjdpunkten tror jag för varje gång jag sprang förbi så hejade de friskt. Härligt med egen hejarklack på träningpasset! Detta gjorde ju även att jag fick hålla skenet uppe och försöka se ut som jag var en vinthund......attans var trött jag var sen. Sen var jag duktig och stretchade länge och väl allt efter sjukgymnastens instruktioner. Kan inte säga om det hjälper men det blir i alla fall inte sämre.......måste kanske ha lite tålamod. Suck! Varför finns det inga quickfix? Ett piller o tjoff poff så är man bra........

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej alltid lika kul att läsa din blogg! Tänkte fråga om du vet hur det ser ut på "gubbamilen" om det är blött eller så? Mvh Jennie

2008-08-15 @ 18:51:26
Postat av: Fia

Härligt med egen hejarklack! Du får be dem följa med dig till nästa tävling!

2008-08-16 @ 07:48:13
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0