långlöpning

Igår avverkades ett riktigt långpass igen. Det blev 2,2 mil på 2h och 29 minuter. Vi (mannen och en kompis) sprang en härlig runda igen. Vi sprang utåt Isåsa och runt Gisshultssjöarna. Genom ett härligt vilsamt landskap. Bara lite blåsippor, tussilago och vitsippor som vaknat. I övrigt en härlig vilande stilhet........man får liksom med sig lite av naturens lugn och tålmodiga väntan på värmen när man är ute på en långrunda. En härlig grusväg som slingrar sig fram mellan stengärdesgårdar och åkrar och in i skogen. Vad mer kan man önska av livet.........

Tror det är adidas som i sin reklam har någon fras liknande....ju mer jag springer desto mindre blir mina problem......och detta stämmer verkligen för mig. Det är en själslig rensning med en löprunda...... Tror även samma företag säger Impossible is nothing!!
Nu är det bara 1,5 månder kvar till Maran........

Ska väl dock nämna att baksidan av min lår inte är att leka med idag..... hmmmm.... men det är skönt ont. Undras om man är som man ska....hihi. Men man får väl va som man är när man inte blev som man skulle........

Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag är imponerad! 2,2 mil. Och maran ska du springa. Wow! Min man tränar inför Göteborgs Varvet. Han springer 3 ggr/veckan. Vad gör jag då? Jo, jag promenerar till och från jobbet, 40 min enkel resa.

2008-04-15 @ 16:26:56
URL: http://www.ulla67.blogg.se
Postat av: Fia

När du springer maran kommer du att se ett gäng bloggare som hejar på dig!:)

2008-04-15 @ 18:00:27
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Borthy

Du är ju helt otrolig!
2,2 mil kan man inte springa, man måste ta bussen!
Som sagt...jag är ännu bara i mental träning inför midnattsloppet! Du är bara för grym och jag hejjar bara på dig på maran! kram

2008-04-16 @ 22:07:15
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0