post-festum.....

....... det är då som den stora tröttheten sätter iiiiin!!!!!

image3


Var hyfsat pigg i söndags, man gick väl på ångorna=) Men i måndags och igår och fortfarande..... är såååå trött!!! Dessutom är det lite lätt vakum känsla. Vad ska vi göra nu då??? Vad ska man göra med all "ledig" tid? Nåja det löser sig nog snart, spanade på tvättkorgen idag och den var mammut-mega-stor!!! Och så ska vi ju fixa nytt rum till lill-pöjken och fixa lill-tösens rum (det med de stor bruna fläckarna i taket efter massor av vattenläckage.....) och så ska vi ju göra kök och så ska vi ju fixa vardagsrum o trädgård o bil (rost, bromsar och oljeläckage från servon eller vad det var för nått) och så vidare=))))

Visst är livet härligt! Och jag menar det faktiskt. Tänk vilken lyx att ha allt detta att bekymra sig om! En del måste lägga all sin energi på att få mat på bordet och skydda sin familj!!!!

Kommentarer
Postat av: Socrate

:-) Min tur att småle
:-)
Vad klok du är i ditt avslutande konstaterande.
Vi behöver inte dö av vare sig svält, köld och absolut inte LEDA varken du eller jag.

2007-09-19 @ 11:09:18
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Socrate

Ordet "post-festum" hoppas jag få köpa copyrighten på. Det är klockrent.

2007-09-20 @ 22:10:30
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Mattias

Hejsan
Ja, visst är det härligt. Det är väl detta som är livet och jag menar det. Alla projekt är egentligen roliga för de leder framåt, får väl försöka fokusera på ett i taget och bara beta av listan...skratt. Undvik igångsättande av nytt projekt innan det första är klart. Skaffa dig en bra dag! /Mattias

2007-10-15 @ 11:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0