Gissningarna....

........ haglar in! Min enda läsare gissar som en tok men än har han inte knäckt denna superseriösa och supersvåra gåta!!!! I morgon levereras svaret..... spänningen är ooooooliiiiiiidliiiiiiig! Eller hur!

Just nu sitter jag som bäst och funderar på om jag ska baka bullar till imorgon (kanelbullens dag) eller om jag ska gynna en lokal proffsbagare...... tänka tänka......... Har ju inte direkt något annat för mig i kväll. Vi får se! Vi får se!
Vore ju helt rätt att baka med tanke på att det vankas barnkalas på lördag!
Appropå barnkalas här ser ni hur superduperdundermegasnygga påsar (att lägga godis i) jag och min nu 5-åriga dotter tillverkade igår! Seriöst tycker jag!

image5

Kommentarer
Postat av: Socrate

Avundsjuk är man allt över dessa påsar. Inte har väl nånsin mina barn haft såna men så har ju mest godiset smakat BLÄÄ oxå. Sa du kanelbulle??? VÅJNE!
Det vattnas i munnen. Får bli en påse i eftermiddag.
Nytt försök med de magiska orden:
Korvkiosk i Fagersta.

2007-10-04 @ 10:50:11
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: amonym

Ränderna går ju inte ur en gammal aaaabetsterapeft vettu du! Har dessutom en dotter som älskar att pyssla!

2007-10-04 @ 20:30:11
URL: http://amonym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0