Sista dagen.....

...... i 30-årsåldern!!!!! Tjohosan och tjohejsan!

Vaknade mitt i en dröm av att telefonen spelade "if I can't have you....." minns inte ett skvatt vad jag drömde men roligt var det för jag hade en härligt skratt-känsla i kroppen. Och nu är jag på jobbet och borde hugga i lite, men jag jobbar dubbelt så effektivt om en liten stund bara. Vill ju gärna dokumentera mina sista 30-års timmar=)

Idag består dagen av:
Jobba halva dagen.
Hämta småliven.
Städa och fixa lite inför morgonen.
Laga paj inför morgonen.
After Work!
(kanske måste klämma in lite matshopping oxå)

Såååå detta kommer absolut att bli en bra dag!

Skaffa er nu alla en bra fredag! Man får inga bra dagar - dem får man skaffa sig! Så tror jag i alla fall=)

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Ha en fin fredag! ♥

2007-11-23 @ 07:51:41
URL: http://classiiic.blogg.se
Postat av: Tierra

Hej... och ett STORT GRATTIS i förskott !!

Tack för din vänliga kommentar om mina bilder :-) Nej, jag jobbar inte som fotograf eller så... tycker bara det är kul att plåta... och det hjälper väl lite att jag har en ganska bra digitalkamera också ;-)

Ta det lugnt nu och ha en trevlig helg !

Varma hälsningar, Tierra

2007-11-23 @ 11:20:54
URL: http://filmjolk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0