Post-Gekås-syndrom

Nu är det gjort! Höstens tur till Gekås-templet i Ullared. Och inte heller denna gång fick jag vandra i gångarna helt ensam och fundera över behöva eller icke behöva. Många var vi som var där om vi säger så! Fick cirkulera en stund på parkeringen (och ni som varit där vet ju hur stor den är - MEGA stor!) innan vi beslutade oss för att parkera på gräsmattan. Fick smidigt tag i en kundvagn (kan vara ett helt företag ibland!) och entrerade paradiset vid 13-tiden.
Sedan shoppade vi järnet. De två minsta barnen var med och klarade det hela galant. Vi fick börja med att besöka leksaksavdelningen där de fick välja två grejor var. Sedan fick vi lägga in lite fikapauser med jämna mellanrum för att hålla blodsockret upp på både dem och mig o mannen. Vi lämnade Ullared 19:30 - nöjda o glada men bilen full i gula påsar! Dagens kap blev nog en skinnrock till mig för 669:-. Resten av påsarna var fyllda med diverse småkap som strumpor, handskar, fleece-underställ, julpynt, godis, spel, pussel, film, cd, skärp, väskor (hur många kan man behöva undrar mannen - massor svarar jag!), verktyg (hur många kan man behöva undrar jag - massor svar mannen!), pysselgrejor, hårtoning och massor massor mer=)

Visst förstår jag att det är en kortvarig lycka med shopping men ack så härligt det är!!!!
Eller hur!?

Och post-gekås-syndrom lite mer detaljerat innebär tom plånbok, saligt leende på läpparna, småvärk i hälsenor efter ett antal påkörningar och trött fötter!


Kommentarer
Postat av: Socrate

>>hur många kan man behöva undrar mannen - massor svarar jag!), verktyg (hur många kan man behöva undrar jag - massor svar mannen

2007-11-03 @ 15:26:43
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Borthy

Jag behöver massor av grejjor också...kan jag hänga på nästa gång?
Fick du tag i någon utställningsex???? Sådana de sålde ut i Kungens Kurva?

2007-11-05 @ 00:33:12
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0