Önskelista just nu!

Fy för 17 vilken seg och tjurig och icke kul person jag känner mig som just nu. Tur man har eget rum så man kan sitta är och tjura.....
Igår lyckades jag till och med tjura för att mannen köpt tråkigt toapapper! Men hallå!!!! Skärp till dig (mig alltså, inte mannen)! Han kom hem med tråkpapper och jag tyckte att han kunde väl köpt något snyggt "det är ju i alla fall jul snart". Det är ju så man skäms!

Jag tror att det är så att jag behöver ljus nu! Det är så segt och mörkt! Fast idag är det åtminstone inte blött - skönt! Den 22 december är det vintersolstånd..... sen går vi mot ljusare tider igen!

Önskelista just nu:
1. Snö
2. Ljus
3. Bruce Springsteen biljetter
4. Ledigt
5. Mindre muffinsform...

Nä nu ska jag rycka upp mig lite! Nog tjurat för en stund! Alltså egentligen har jag ju det himla bra...... men ibland måste man bara grotta ner sig lite. Och jag kommer att inhandla lite roligare toa-papper idag - så de' så!

Kommentarer
Postat av: Socrate

Hur ser roligt toapapper ut ???
Rosa elefanter eller tomtar eller grisar eller...
kanske foto av Liberatche eller...


Undrande Socrate

2007-12-13 @ 14:29:15
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Borthy

Jag skrattar! Shit vad mörkt det är i sinnet när toapappret måste vara livat ;-D!
Jag kände mig precis så som du beskriver men så förbarmade sig någon högre makt över mig i dag, som han placerat i kassan på systemet och lät denna människa fråga leg på mig! fattar du? Då kan man till och med efter det torka sig med ettans sandpapper utan att det bekommer! kram

2007-12-13 @ 19:18:13
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy

Hallå. Såg att du verkade lite sugen på att börja pimpa upp bloggen lite personligt(läste junitjejs kommentar, henne har jag torterat mycket tidigare). Jag har kämpat mkt med att lära mig och jag ställer gärna upp med det lilla jag kan! Jag är ju fullkommligt novis på datorer men kan nu lite smått och gott efter idogt kämpande. Kram från Borthy

2007-12-14 @ 12:37:55
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Socrate

Var håller Du hus lilla amonym?
Saknar dej på bloggen...

HOPPAS ALLT ÄR VÄL - fattar väl att tiden för

bloggande kan vara knapp i dessa tider...

Kram från vännen Socrate

2007-12-15 @ 10:09:28
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Anonym

Kära Socrate!
Roligt toapapper innebär något som inte är enfärgat, tråkfärgat och stenhårt. Gärna en liten gran eller så=)

Borthy: wow att få visa leg! Måste har varit en underbar känsla. Då hade jag också struntat i mitt tråkiga dasspapper!!!! Vad snällt att du vill hjälpa mig med bloggen. Jag återkommer..... vet knappt var jag ska börja!

2007-12-15 @ 14:43:46
Postat av: Borthy

Nu e jul kommer jag vara hemma själv och bara jobba nätter. jag kanske mail-ledes kan ledsaga dig stilla framåt i html-djungeln! Din första lektion skall bli hur man byter bakgrund, det som är runt om bloggen så kan du pyssla med lite sådant, det är grundkursen! Kram

2007-12-17 @ 16:56:01
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0