Måndag igen!

Och så var det då måndag igen. Inte klokt vad fort veckorna springer på! Denna vecka är full av mys på hemma och på jobbet. Imorgon är det jullunch på jobbet, onsdag julfika med julklappsbyte och torsdag är det julbord. Där emellan ska det jobbas också......lovar! I morgon eftermiddag ska vi till mina stora killars farmor och baka pepparkakor hela gänget.
Och nä, jag har inte köpt alla julklappar och nä, jag vet inte vad jag ska köpa heller. Men jag känner faktiskt ingen hets. Vi köper inte så mycket till barnen utan alla får någon grej. Det blir ju rätt mycket ändå eftersom det kommer paket från lite olika håll. Vi vuxna köper 25:- paket som vi sedan spelar tärning om - himla kul.
Och så ska ju granen fixas och kläs någon gång i veckan. Det är mysigt det!!! Megamys!

Nu ska jag koncentrera mig på att skaffa en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Tierra

Hej vännen !

Måste säga att jag log stort när jag läste din kommentar... men du behöver inte känna dig ensam, det är fler som missat den "lilla detaljen" förut också ;-)

Kanske skriver jag på ett sånt sätt att man kan tro att jag tillhör det andra könet... men jag försöker nog bara vara ärlig och mig själv...

Glad att det inte spelar någon roll och du är givetvis välkommen att fortsätta besöka min blogg och lämna kommentarer :-)

Sköt om dig och ha en trevlig kväll !

Varma hälsningar, Tierra

2007-12-17 @ 16:06:53
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Borthy

Hoppas att det gått fint att fixa bra måndag! Själv har jag skärpt mig lite och vilat duktigt. Min motion får komma igång efter jul, jag orkar inte hinna det just nu! kram

2007-12-17 @ 16:58:23
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy

Men du...när jag tittar på din blogg. Visst är det inte en standardmall? Den är hur som helst kanonbra att utgå i från!

2007-12-17 @ 17:00:00
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0